Övningskört lite

Nytt år, nya möjligheter... Äh skit samma. Jag fortsätter leva mitt liv som vanligt, precis som jag vill alltså.
2010 - ett nytt decenium. Vad innebär detta? Ingenting särskilt väl, eller? Som sagt livet rullar på och jag njuter av de sista dagarna av jullovet innan skolstressen börjar igen. Jag har egentligen en del saker jag måste göra och borde känna mig stressad, men konstigt nog gör jag inte det. Jag brukar inte känna mig stressad med saker och ting, jag är alltid lugn - konstigt nog. Jag förstår inte hur det kan vara så? Men det känns bra, att inte gå omkring stressad hela tiden.

Efter att fått ut mig lite skit kan jag skriva vad jag har gjort de två senaste dagarna. Igår och idag har jag varit ute å övningskört med mamma. Har kört en del gånger ute i snön och halkan nu, så det känns bra =)
Övad på att parkera och idag fick jag köra på lite nya vägar mot Stockholm ;) mohahaha! (ska läsas med en Rico-ton från hannah montana (;  )

Jag älskar dig Elin! ♥




Kommentarer
Postat av: Elin

aww, Jag älskar dig med Madeleine! <3

2010-01-06 @ 01:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0