sista dagen av lovet

Hej svejs bloggen!
Idag har jag fixat lite grejs. Bland annat en ny header, kände att det var dags. Sen kanske dey syns att jag fixat lite nytt bakom rubriken som inte syns så bra just nu. Men jag jobbar på det! Försöker hitta vart man ändrar färgen på det. Jag är inget expert på koder och sånt så jag tar alltid hjäl av designadinblogg.se, superbra blogg. Men just nu hittar jag ingenting på den sida, just därför det inte går så bra med rubriken.


Imorse nockade min kanin mig med sin rumpa så jag började blöda lite näsblod.. typiskt! Ska snart in och ta ett bad som jag har längtat efter hela dagen. Måste värma vatten på spisen å hälla i badkaret för att all värme i huset inte ska försvinna. Fast bara lite grann inte allting som tur är! ;)


här har ni en bild på lilla Zlatan (aka. klumpedunsen)

Ses! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0