Gårdagen

Igår när jag kom hem till mamma blev jag bortbjuden på en jättegod lunch med familjen. Hade det supertrevligt där och fick bland annat göra kullerbyttor på gräset med syster, mamma och lilla fröken fialotta ;D

Efter en liten vilostund hemma åkte jag ut och övningskörde. Det blev E18 direkt mot Stockholm. Vi stannade i Kungsängen och köpte godis och sedan hem igen genom Bro. Där blev det lite problem för golfen hade precis slutet och jag skulle göra en vänstersväng, lycka till... Det kom bilar i en lång kö, efter ett tag blev det en liiiten lucka och mamma skrev åt mig att köra. Det vara bara att ha gasen i botten å köra. Som ni ser överlevde jag ;)

På kvällen iaf åkte jag som sagt iväg för att fira. Det blev en jättemysig kväll ute i regnet ute på altan. Fast vi satt under tak ;) Sen kan man ju verkligen snacka om att vi proppa i oss godis, haha.



Tyvärr, men jag hade inte finaste minen på den bilden.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0