kaniner, donken, bio, film

Hej blogen, ja jag lever, hann bara aldrig sitta vid datan igår. Eller det gjorde jag ju men bloggen kom aldrig upp och sen fick jag lite panik att åka iväg. Fick åka med syster och hennes pojkvän och kolla lite på hälla. Vi passade också på att kolla på söta kaniner i djuraffären, så himla söta! Sen gick vi till donken och åt en riktig lunch. Kvällen bestod av bio med dem två: Trollkarlens lärling, den va grym. Tyvärr fick vi sitta längst fram i en ganska liten salong... Aldrig mer! Jag låg ner i stolen när filmen va slut för att jag skulle se nånting. Annars fick man ju nackspärr av att titta upp och höll man ner huvudet fick man ont i huvet av att kika upp. Meeeen annars va allting toppen! :) Efter det blev det mer filmkväll.

Idag är det chill. Har tills nu varit lite halvt bajsväder och jag har ingenting att göra i staden där inte min bästis bor... suck :P  När man pratar om trollen så loggar dem in på msn helt plötsligt xD haha

Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0