Läggdags

Jahapp, det kanske är dags att sova snart, jag känner mig väldigt trött iaf. Jag är hungrig också... Men jag orkar inte röra mig så jag får vänta till frukosten imorgon, haha. Men innan jag sover måste jag läsa vidare i New moon eller som dem så konstigt har översatt till 'När jag hör din röst' ... jag fattar inte, tror inte att nån gör det. Den är väldigt bra iaf, rekommenderas starkt! Jag läste den på tåget och när jag väntade på bussen idag, ni fattar ;)

Kan passa på att erkänna en sak. Det blir ibland när jag skriver att jag inte vet hur vissa ord stavas. Bra tips är att ta fram google och börja skriva ordet så som du tror det stavas, men så ser du hur det egentligen ska vara ;) Tips från coachen <<(va tvungen å slå upp för säkerhets skull...) Men iaf...

Godnatt på er!

(Jag kan ha bivit påverkad av blondaa.blogg.se som jag läste innan jag skrev det här, eller så är det tröttheten som visar sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0