tiiidig träning...

Just nu är min sommar halvt fullgjord. Idag tittade jag nämligen på bröllopet som mamma hade spelat in åt mig, eftersom jag olyckligt nog åkte bort just den dagen! Men va lycklig jag blev när jag såg det! Nära att en tår kom där faktiskt. Jag råkade bara somna lite när dom åkte genom staden och i båten, meen de kändes inte lika kul att kolla på..

Nu, för att fylla den andra halvan ska jag bara bada utomhus här hemma i sverige så är jag nöjd ;D

Idag har det för övrigt bara varit en slapp dag...Efter att jag kom hem från träningen som va mellan 9-12.
Jag fattar inte själv att jag gick med på att gå upp så tidigt på sommarlovet. Dock visade det sig att det faktiskt var lov för jag orkade inte göra någonting :p haha men nu vill jag npg vänta tills de riktiga träningarna väntar så knät och handen får vila lite. Plus så brukar det vara roligare att börja igen när man har fått sakna det lite.

Från idag, blev mest slappa spagathandvolter


Ha det gött, till kvällsmat blir det kött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0