Youtubes bästa kille just nu

Jag har inte så mycket att berätta om dagen, gick upp ganske sent och såg att det regnade, vilket det har gjort hela dagen så jag har inte haft humör eller vilja för att göra någonting som inkluderar att jag går utanför dörren. Istället har jag suttit bänkad framför tv:n och datan.

Har mest kollat på Shane Dawson på youtube. Den killen är seriöst sjuk - vilket jag älskar!! Alla filmer är ganska perversa och äckliga. Han går alltid liiite över gränsen...eller för mycke! Det bästa är också att han göra alla rollar själv i de flesta filmer.
Här får ni ett smakprov sen får ni kolla in resten på hans kanal ;) Shanedawsontv eller Shanedawsontv2

(Det tog ett tag attt hitta ett lite mer lämpligt klipp att lägga upp här, men jag ville ju ändå visa vad jag mena och JA detta är min humor!...) Vet dock inte om detta va så lämpligt... säg till annars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0