En dag med bästa kompis

Igår va jag med bästa kompis hela dagen. Vi drog runt på stan med en godispåse och lyssnade på gatumusikanterna som satt lite varstans. (Jag älskar deras sommarjobb. Det livar ju upp staden när det spelas glad och trevlig musik överallt.) Var ju tvungen att träffa henne innan jag åker iväg igen. Kommer sakna henne och alla andra grymt mycket. En tråkig sak är att jag missar när Elin fyller 18 feta år! :(   Men jag gav halva min present till henne igår som jag hoppas att hon tyckte om :)  Andra halvan får hon när jag kommer hem ;)

Sen blev det lite film och så cyklade jag hem igen. Det blev riktigt med vardagsmotin igår, sånt gillar vi. Höhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0