Fullt på dagens schema

Härligt å se att ni fortfarande hänger med och läser =)

Idag har det varit fullt drag här hemma. Jag har vart ensam hemma hela dagen men jag hittar alltid saker å göra. Solade ute i någon timme och åt en god och onyttig lunch. Sen har jag tvättat massor och kört diskmaskinen och plockat ur den. Ibland kan jag faktiskt vara riktigt duktig, bara ingen tjatar på mig hela tiden så ;) Det är då man får energin och kraften att man vill vara hjälpsam liksom. Låter kanske konstigt, men jag gillar att ta egna intitiativ.

Jag har även provat att väga väskorna, men jag råkade ta fel väska till handbagaget som väger 3.6 kilo bara den. Jag ska ha max 10 kg, måste hämta den andra foort!

Ikväll var jag också ute med laget och samlade in pantburkar, och snacka om att vi fick ihop mycket!! Vi höll på från 6 till halv 9. Undrar om ica blev lite irriterade på oss när dom fick springa fram och tillbaka hela tiden för att vi gjorde maskinerna fulla...det va kanske bara bra för dom.. :P Nu jäklar är det bara en dag kvar sen drar vi till Italien!! Jag läääängtar :D

Blev ett ovanligt långt inlägg det här men så kan det gå.
Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0