Godmorgon!

Eller det kanske snarare är god lunch nu. Men jag har iaf varit uppe sen 11 så jag är ingen riktig sjusovare.

Nu på förmiddagen har jag ritat klart på väggen, så bilden är klar, nu ska jag bara fylla i med färg. Jag funderar på att göra allting i olika nyanser av lila, men jag känner ändå att svart skulle bli fint. Jag får be om lite råd innan jag bestämmer mig ;)

Om en timme ska jag åka till stationen och ta tåget hem till mamma där det kommer bjudas på sverigetårta fick jag höra nyss, Gott! Ojojoj, blir tredje tårtan i rad nu på två dagar... Men det är gott så det gör inget! 
Ikväll är det träning också, det blir den sista eller näst sista för mig. På tisdag och onsdag ska vi dela ut reklam för att få ihop de sista pengarna till Italien. Sen får vi hoppas att det är klart ;)

Ha det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0