Mot Italien!

Idag har jag införskaffat det sista jag ska ha med mig, idag är nämligen den stora dagen kommen. Eller egentligen är det väl imorgon, men idag åker vi till skavsta och sover för att imorgon bitti ta planet till ITALIEN! Shit vad kul det ska bli. Vi kommer ju träna hårt men det kommer så klart också vara hur kul som helst. Vi hoppas på att jag klarar några nya övningar ;D När man har en störra hall med fler tillgångar så går det snabbare och blir lite enklare att lära sig nya saker.

Sen ska jag steka och bli lite brun tills jag kommer hem, så kommer jag inte vara så blek när jag åker tillbaka sen heller ;) Nu måste jag gå igenom väskorna en gång till för att se att jag har med mig allting och kolla vikten en sista gång. Det såg ut som att jag skulle klara vikten igår, nästan på gränsen... Det kanske finns saker jag kan plocka ut, även om jag inte vill ;P

Ha det bra allihopa, jag kommer sakna er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0