Nu är jag hemma igen

Igår blev det en lång resa hem till underbara sverige, men jag ville inte åka hem :( Det var så himla kul där borta och jag ville ha mer tid med laget och för att lära mig nya saker. Jag hann med lite iallafall, det blev rondat- salto på tumblingen och sträckt frivolt med halv skruv. Sen blev det en hyffsad handvolt- sträckt frivolt.

Det har vart en underbar vecka och jag längtar redan tillbaka. Lite jobbigt var det med så mycket träning men det var klart vi var tvungna att passa på så mycket som möjligt när vi väl tagit oss dit.

Nu blir det några dagar hemma sen åker vi igen då. Italien all summer long.


Här gick vi en liten promenad för att köpa glass




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0