Tråkigt i skolan

Förlåt att det har varit lite dålig uppdatering här men jag har inte hunnit nånting i veckan. Jag hade mitt sista prov igår -SÅ SKÖNT!- så jag har pluggat till det varje dag. Sen har det varit träning och inte så mycket mer utöver det :P Men jag har helt enkelt inte suttit så mycket vid datan, tänka sig. Jag lyssnar mest bara på musik nu för tiden, spelar sönder alla Muse låtar.
Vet inte om jag har skrivit det än men Muse är inställt i sommar!! ='( Varfööörr?! Jag som hade sett fram emot det så himla mycket. Det var ju det som skulle bli The shit this summer! Ush varje gång jag tänker på det blir jag lite ledsen...

Men nu är det sista dagen i skolan och jag sitter i datasalen och har inte så mycket för mig. Ska väl skriva en rapport, det sista vi har i skolan nu innan sommarlovet. Men jag orkar inte riktigt just nu, gör det när jag kommer hem i ställer.

Men efter skolan ska jag först på stan med bästis. Vi måste hitta bra presenter till imorgon då vi ska på födelsedagsfest eller vad man kallar det nu för tiden.

Nu ska jag se om jag har någon spanska annars var detta min enda lektion idag, värda skoldagar nu den sista veckan...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0