Fredag = fredagsmys!

Ja så var även denna dagen snart slut. Har inte hunnit blogga idag.

Steg upp vid 10 och åt frukost sen åkte jag ner på stan och utförde några små ärenden =) När jag kom hem duschade jag för att få lite ordning på håret som var ett fågelbo (tack Gud för att mössor finns!) och sedan skulle jag laga lite mat. Våran mikro är trasig så jag fick värma den djupfrysta pastan på något annat sätt och bestämde mig då för ugnen. Jag kunde varit smart och valt stekpannan i stället, då hade det nog gått lite fortare och så hade det kanske inte blivit bränt. Men nu vet jag det till nästa gång ;)

Resten av dagen har jag gjort lite annat. Kollat på film - Blood Diamond. Det var den bästa film jag sett på länge! Verkligen! Att den får med verkligheten och får upp ens ögon. Sedan alla fantastiska scener, både dem hemska och dem vackra bilderna.
Jag vet inte riktigt varför jag inte sett den förut. Jag ville se den när den kom ut, men det blev inte av. Sen har jag haft filmen ett tag men inte riktigt känt för att se den, men tack för att jag äntligen gjorde det.
Nu känner jag lite mer uppskattning för mitt liv än förut.

Nu ska jag titta på Sisters keeper
Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0