Full fart hela dagen

Hejsan!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Började dagen med att fira mamma med paket och sång vid frukostbordet (de var paket till henne jag köpte på stan i fredags ;) ) Sen har jag fixat i mitt rum, eller mamma har satt upp mina hyllor och så har jag mest tittat på och städat lite i rummet, så nu ser allting lite bättre ut än innan.
Sen fick vi lite besök här hemma så jag har haft fullt upp med att leka med lilla fröken som var ett litet energipiller som vanligt =)

Nu måste jag rusa till teven. Ska se en reklam på tv4 som visar nästa ledtråd till skattjakten ;o'

update: det visades aldrig nån reklam? :( får vänta tills imorgon då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0