Hemma från tennisen

Ja för typ 50 minuter sen kom jag hem från tennisen. Det var riktigt jobbigt. Fick springa mycket och armen är helt slut nu. Jag hade redan träningsvärk från badmintonen i torsdags, nu kommer det bli ännu värre. Men det är skitkul och vi får se om jag är här och kan spela nästa söndag också.

Angående igår kväll.... Ja vad ska jag säga. Jag tycker inte rätt låt vann. Men bara det går bra för henne i ESC så är jag nöjd. Jag kunde inte bestämma mig för vem jag skulle rösta på så jag röstade flera gånger på Ola, Darin och Erik! Men tyvärr gick det inte så bra för dem :( Även fast dem var bäst!

Nu ska jag duka lite, ska bli fika och kalas för mamma som fyllde år för en vecka sedan. "Ah, fikabröd!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0