Lite sömn på bibblan

Hejsan bloggen!

Igår var en ganska bra dag. Åt en jättegod lunch med mamma på stan och sedan gick jag på UF mässan. Det var riktigt coolt faktiskt och se alla där. Sen blev det två lektioner i skolan och sedan hem direkt och plugga lite matte, äta mat och direkt till träningen som slutade 9. Så övningskörde jag dit och hem också så jag kom hem lite senare ;)
Därför hann jag inte skriva någonting igår, men det gör kanske inte så mycket?

Idag var det också en kanske chill dag i skolan. Hade ett långt hål bara, men då satte jag mig på bibblan och pluggade, fast jag råkade somna några gånger... oops! Men det var bara skönt, för jag var inte så trött när jag kom hem.

Nu ska jag börja med min spanskabok och se om det går att förstå någonting av den..tveksamt. Jag får använda mig av en ordbok.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0