Slut på torsdagen

Okej, nu har jag antaglien förstört bloggen och gjort saker och ting värre än det var innan. Men eftersom jag själv inte kan se resultatet på min dator får jag vänta tills jag kan sitta vid någon annan. Har plågat Elin här nu ett tag! haha xD Jag älskar dig <3

Nu ska jag förflytta mig till sängen..det lät väldigt konstigt!... Men jag ska bädda ner mig och titta på en film eller så det blir Glamourama. Vill inte somna försent, ska komma upp i tid imorgon och fixa lite saker. Måste också kanske ta mig ner på stan, ska göra lite research först ;) Hemlis!

Det har varit lite tomt på bilder, men jag sitter i mjukis varje dag, så någon bild på mig lär ni inte få. Sen händer inte så mycket mer spännande här hemma ;P

Godnatt på er! Och Grattis Anna!!


Kommentarer
Postat av: anna

tack gumms, saknar dej <3

2010-03-05 @ 10:44:05
URL: http://mucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0