Tävlingen

Detta kommer kanske låta lite deprimerande, men jag har tyvär inte så stor lust att blogga.

Tänkte väl bara berätta hur tävlingen gick. Kom hem för ungefär 2 timmar sen och nu vill jag bara lägga mig och sova även fast jag sov en del i bilen. Men jag fick gå upp 5.30 i morse (alltså 4.30 vintertid!) eftersom det var två timmars bilfärd till Katrineholm.

Men det gick ganska bra för oss. Fast det var den sämsta tävlingen på länge för min del, det va tyvär inte så mycket som stämde på förträningen eller när jag väl stod på golvet. Jag glömde springa in till strömmen och kom då för tidigt på mattan så min handvolt blev helt fel! :( jag som brukar göra den jättebra annars...

Men vi fick en 10:e plats av 36 lag på tumbling, 10:a på hopp av 34 lag och 13:e plats av 20 lag på fristående.

Jag hade iaf en underbar dag med tjejerna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0