Trött dag

Hej bloggen!

Sorry för att jag inte skrivit någonting idag, men jag har inte direkt haft någon lust eller ork till det. Jag har varit extremt trött hela dagen. Jag upp klockan 6 imorse och åkte till pappa (ja det var mitt eget val, jag kunde ha tagit tåget senare men jag är lat) Så när jag kom fram tog jag en macka och la mig i sängen och tittade på Gilbert Grape - en av världens bästa filmer.
Efter filmen sov jag från halv 10  till klockan 12, världens bästa sovmorgon! Men sen vaknade jag upp och hypersvettades, eftersom jag lagt dubbeltäcke på mig för det var så kallt när jag kom. Så jag gick ner och gjorde lite spagettiringar till lunch.

Resten av dagen har jag städat mitt rum och bara slappat framför datorn och tv:n med musik på högsta volym, man blir alltid lite piggare av det.

Nu ska jag inte dra ut på inlägget nå mera. Ska se Sveriges värsta bilförare klockan 8, någon annan som brukar kolla på det? ;)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0