1a Maj 2010

Tänka sig, idag har jag hunnit med lite saker. Tog tåget till mamma klockan 12 idag typ en timmer efter att jag gick upp och åt frukost. Men jag fick med mig allting jag skulle ha och det blev en stor och tung väska jag fick släpa med mig. Dessutom kom jag precis när tåget rullade in så jag kom på sist... Det var fullt! Men jag lyckades hitta en liten nedfällbar stol i en trång gång - tummen upp för det! Dock tycker jag inte man ska behöva betala helpris för det.

Sedan blev jag bjuden på fika av lilla Elina och så fick jag leka lite ;D Tur att det finns vissa man kan vara ett barn med, i dagens samhälle är ju alla så "vuxna". 

Jag har även räknat lite matte och bakat chokladbollar tills imorgon.



Nu ska jag kolla på tv och få lite massage innan mamma somnar i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0