28e Maj - Redan helg

Äntligen är det fredag och faktiskt redan helg för min del. Matten är slut och spanskan var inställd så idag kunde jag jobba hemma med den enda lektionen jag skulle ha haft.

Vart tog solen vägen? Jag skulle ju gå ut å sola men den är spårlöst försvunnen bakom molnen nu :(
Känner inte så stor lust för att åka ner till stan nu heller. Hade tänkt ta cykeln men jag blir så varm så det är inte så skönt alltid. Jag har en del saker jag skulle behöva inhandla för sommaren, får se när det blir då.

Lalala har inge mer å skriva. Kan berätta att jag är en gnutta smått irriterad på skolan som har fått för sig att våran klass inte ska få ha Samhäll B. Vad är detta?! Det är väl klart att vi ska ha den kursen när vi går i samhäll. Dessutom vill och måste jag ha den kursen för att plugga vidare. Så nu jäklar ska vi ta ett snack med rektorn och se vad som händer.

Ha det gött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0