Andra dagen hemma

Snart måste detta gå över! Jag hatar förskylningar. Jag låter kanske galen men jag vill faktiskt tillbaka till skolan nu. Det är inte kul att missa massa som man måste ta igen senare, vi har tillräckligt med plugg så det räcker. Men jag missar ändå inte så mycket denna vecka. En lärare är borta så all svenska och text kommunikation är inställd.
Dagen blir väl ägnad till läxa om det går för sig, brukar inte alltid bli som jag säger eller tänker. Men idag ska jag ta tag i en redovisning jag har nästa vecka.

Hittills har jag hunnit storstäda pluttens bur, kolla på tv och gjort ett armband, eller två stycken.
Så här blev dem. Blev lite annorlunda färg på bilden, men dem är grå/silver.


Nu ska jag se om jag kan hitta lite mat jag kan laga, eller om det finns något färdigt i frysen.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0