Gokväll alla nattugglor!

Jag ska sova nu snart men jag är inte riktigt så trött, jag har dessutom lite ont i magen så jag känner att lyckan inte kommer vara så stor.
På toppen av allt har jag börjat bli förkyld. Imorse hade jag ont i halsen, men jag trodde att det bara va lite ont som jag kan ha på morgonen ibland men det blev bara värre och värre under dagen, sedan blev jag snorig när jag kom hem också - detta är inte bra!
Det är tävling på lördag som jag verkligen vill och måste vara med på. Jag var superlycklig igår på träningen för att jag började hoppa trampett igen. Det var ju flera månader sen jag gjorde en frivolt på hård/låg landning. Gaah vad skönt att det släppte!! Hoppas bara att det håller i sig nu, det måste det. Jag får ha viljan varje gång ;)

Nej nu ska jag väl stänga ner här, kände bara för att skriva lite :)

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0