Hej bloggen

Ojoj, lite dålig uppdatering har det varit här nu. Men jag har inte haft någon tillgång till datan i veckan men när jag haft det har det rört sig om 10 minuter ungefär. Sedan har det varit väldigt mycket i skolan. Hade nationella i matte B i tisdags och så skulle jag ha haft redovisning i torsdags men tydligen hann inte min grupp så den blev framflyttad : Toppen! NOT!  Igår hade vi också spanskaprov.

Men nu är det helg och första dagen är redan över. Var hemma hos farmor och farfar å fikade sen åkte jag hem till mamma och satte upp studsmattan och solade på den medan jag läste ut min bok. Nu är det väl tänkt att jag ska skriva en recension om den som jag ska redovisa för klassen på torsdag. Ska börja med det alldeles strax ;)

Jaaaaa... veckan har varit mycket underlig! fick chockande nyheter i veckan som kanske redovisas här senare eller vad man ska säga.

Ha det! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna marie maggan you name it!

i know i know i know the big news! :D ledtråd: mycket jobb

2010-05-24 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0