Lördagen

Hallå!

Tänkte berätta lite om igår. Vi hade ju tävling och det gick ganska bra. Fick nåra fall men alla va skitduktiga!! Jag va faktiskt stolt över mig själv också, gjorde frivolt på trampetten (va några månader sen) och flickis med nån kombination jag aldrig provat innan förröningen igår. Men det gick bra och jag va skitglad när jag körde. Sen kan man diskutera min hanvolt-frivol men jag stod halvt iaf utana tt sätta i rumpan. Vet inte vad det var men jag fick aldrig någon fart. Sen var det ganska störande när min näsa rann hela tiden :P
Vi gick inte vidare till final men det gjorde inte så mycket. Det var en erfarenhetstävling för oss och vi gjorde vårt bästa med flera nya övningar vi aldrig tävlat på förut.

Eftertävlingen hjälpte jag till att plocka undan allt i hallen sen åkte jag och syrran tåg tillbaka för att gå på bio. Det blev The last song som vi har längtat efter läänge. Den va skitbra, vad annat kan jag säga. Sen blev det donken innan i åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0