Inlägg

Ja då vare dags å skriva igen kanske då ;) Kanske låter som att det är en pina, det är det inte, men det är svårt ibland å komma på vad man ska skriva när det inte direkt händer nått särskilt intressant i livet som man känner att man behäver dela med sig av. Då känns det nästan bättre ibland att bara låta bli.
Fast jag är ingen sådan person som stör sig på andras bloggar som bara innehåller små korta och onödiga saker. Bloggen är väl till för att berätta om ens liv och vad man gör, då får man faktiskt skriva vad man vill.

Och ja nu tänkte jag bara säga att det var ett tag sen det kom upp en bild här på bloggen! Får lägga in någon bild på änderna som försökte attackera mig i lördags hos mamma. Dem kom nerflygande från taget och föjde efter mig hela tiden. Jag gillar inte änder...

Nu ska jag läsa igenom mitt tal jag ska hålla på retoriken imorgon. Handlar om min bästa kompis som jag älskar! <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0