20e november 2010

En månad kvar till min födelsedag idag! om någon var intresserad..

Just nu är det så skönt att det är helg. Jag tog en riktit sovmorgon till halv 12 även fast jag somnade vid elva igår. Men jag vaknade vid 8 men ville inte gå upp då så jag somnade om. Sen har jar bara tagit det lungt och nästan ätit upp en hel bilpåse. Kollar på Run's house maraton på MTV men jag ska nog börja med mitt svenska tal nu eller städa lite. Måste dammsuga rummet och så ska jag städa toan... Det blir första gången, men man lär sig något nytt varje dag.

Såg precis att det redan börjar bli mörkt ute, det känns som att jag nyss gick upp och det är redan mörkt som om jag sak gå och lägga mig? Vintern är här och snön är tillbaka och jag hoppas den är kvar för den gör det ljusare och det är inte lika läskigt att gå hem från bussen på kvällarna ;)

Juste, jag tror jag stukat fingret, därför det gjorde ont och fortfarande gör ont. Jag har ingen aning om hur det gick till men jag är ju lite klantig så... Får se hur det går på bowlingen ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0