28 November 2010

Godmorgon!

Idag känner jag mig hyffsat pigg och efter frukosten ska jag börja plugga lite samhäll direkt. Jag har redan lagt fram böckerna och tagit fram dokumenten som jag ska använda mig av. Det blir alltså en pluggdag idag, jag ska inte bara ligga i sängen och kolla på tv och film som jag råkade göra igår. Men det är så tråkigt att plugga! Varför ska man behöva göra det? Kanske för att jag har valt det själv genom att gå på gymnasiet, men ändå. Ibland behöver man i alla fall en slapp dag där man inte gör någonting. Jag uppnådde i alla fall någonting igår, jag betade av två filmer på min filmer-jag-vill-se-lista. Och så började jag tänka lite på vad jag ska arbeta om på mitt filosofiarbete.

Nej, nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0