4:e november 2010

Godmorgon!

Idag vaknade jag för tidigt igen, strax innan nio. Det är lov, jag borde sova mycket längre typ till 11! Men allting blir fel nu när jag jag gick upp tidigt igår, så jag somnade vid elva igår kväll och kunde inte sova längre idag. Men jag är fortfarande trött och känner mig inte reda får att börja med alla läxor än som jag måste ta itu med nu de sista dagarna. Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker.. EJ BRA!

Igår blev det en timme på stan med syrran innan vi mötte mamma och så blev det en god lunch tillsammans på Vivaldi. Efter det åkte vi till tandläkaren och sedan vidare mot hälla och sen dumpa vi syrran innan vi åkte hem. Hade träning på kvällen där vi mest tränade på friståendet till tävlingen på söndag. Vi ska tävla i en svårare klass så vi har lagt till lite fler moment som krävs. Hoppas att allting sitter tills på söndag, jag får väl träna lite varje dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0