Balinbjudan

Oopps. Här har det varit lite dålig uppdatering under veckan. Jag har tyvär ej haft tid då det har varit väldigt mycket i skolan. Men livet rullar på och nu har jag bara en läxa kvar till imorgon och sen är det helg och då jag kan andas ut.

Det har inte blivit någon träning den här veckan heller. Missade den i söndags och i tisdags mådde jag inge bra så jag åkte hem efteruppvärmningen och igår hann jag inte för jag var tvungen att jobba med skoluppgifter. Förhoppningsvis blir det träning på söndag men jag ska förhoppningsvis på en gymnastiktävling då som åskådare. Varje år har jag missat den tävlingen men nu ska jag ta mig tusan se den!

Jaja, det fick bli ett litet snabbt inlägg för kvällen. Nu ska jag göra klart läxan och sedan sova. Imorgon blir det ingen sovmorgon då jag ska va i skolan vid 8.

Juste, jag måste bara berätta att jag fick balinbjudan igår. Jag blev överlycklig :D Äntligen! Jag har väntat typ hela livet på det här. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0