HARRY POTTER!

Jahapp. Nu var kalaset över och syrran har åkt. Sitter å lyssnar på lite skön musik just nu. Det är det bästa sättet för mig att bli glad och på topp, inte för att jag är deppig eller så. Men bara om jag har tråkigt, som nu, så mår jag bra av att lyssna på musiken jag älskar. Sitter å sjunger och dansar för mig själv. Måste då tipsa om M.I.A- Paper planes. GRYM!

Nu hade jag tänkt göra lite fönstermålning. Ska se om det går att sätta på datorn sen så den blir lite snygg ;)

Juste. Fick ett mess från syrran för en liten stund. Hon hade hämtat ut biljetterna till Harry Potter 7 som vi bokade igår! :D ÄNTLIGEN!! Jag längtar så himla att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Bara för det måste jag se trailern nu innan jag går ;D

Trevlig lördagkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0