Just another Monday

Varning för gnällande!

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Min näsa är täppt och rinner vilket ej är bra när jag ska till Stockholm imorgon. Dessutom lyckades jag stuka foten igår på träningen, men det blev bara en lätt även om det kändes som att den skulle gå av just då. På toppen av det är jag jättevarm och svettas fast elementet är iskallt, så jag öppnade fönstret precis för att se om det blir lite svalare. Kanske beror på den inkommande förkylningen, men jag ska besegra den! Jag lyckades förra gången, jag ska lyckas igen. Halsduk, mössa, vantar och dunjacka på imorgon, här ska vi inte frysa inte!

Som tur var hade jag halv studiedag idag så bara två lektioner. Efter det gick jag med mamma och provade balklänningen som ska sys om lite. Jag ska ha syrrans vackra klänning och den är ju lite lång så måste korta av den lite. Sen åkte jag hem och gjorde ingenting av det jag skulle göra... Samhällsboken ligger kvar på golvet tillsammans med svenskan... Men jag har förberett mig lite inför redovisningen imorgon i etik och livsfrågor. Jag hann ju inte göra den för två veckor sedan, vilket jag blev liiite irriterad på, men det var också skönt att jag fick mer tid på mig att förbereda mig och så fick jag veta att framträdandet inte behövde vara bara 5 minuter, vilket är bra för då slipper jag stressa igenom allting och så kan jag säga allt som jag vill säga.

Men nu måste jag göra klart det och skriva klart loggboken. Kanske ska stänga av internet så jag inte störs av massa annat... Smart!

Imorgon blir det ingen blogg för jag är som sagt i huvudstaden hela eftermiddagen och kvällen och kommer hem vid midnatt.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0