Kvällen med min man Harry

Jag är kär och har vart det i flera år nu. Min kärlek heter Harry. Men i sommar försvinner han från mig när sista delen kommer. Igår gick mitt hjärta halvt itu när jag såg filmen med syster. Vill inte att det ska ta slut men samtidigt vill jag ju se slutet, även om jag vet vad som kommer att hända...

Okej kärleksförklaringen är över och jag kan säga att filmen va jättebra!! Ska inte avslöja någonting för hade jag läst det hade jag blivit tokig. Men jag älskar att den blivit uppdelad i två filmer så att mycket mer kan komma med. Hade det bara blivit en film hade det ej blivit bra alls! Nu kommer det mörka fram mycket bättre och jag tycker man får en bättre helhetsbild. Jag tyckte att boken var väldigt lång och att det hände väldigt mycket saker och nu kommer nog fler saker med tror jag, fast jag märkte att en del saker var borttaget..

Sammanfattningsvis måste jag säga att filmen var grym och alla borde de sen! Det är kultur. En del av samtiden och kommer bli en del av historien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0