Myskväll hemma

Fredag idag och bara två dagar kvar på lovet :( Kan man inte få en vecka till för att bara vara hemma och ta det lungt. Dem här dagarna kommer inte vara lugna för min del så några dagar till skulle jag verkligen behöva. Fast imorgon är det kalas för syrran och då kan man koppla bort allting och bara ha det kul.

Idag har jag bara tagit det lungt. Jag vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen. Plötsligt gick solen ner och så var det kolsvart ute. Men jag har hunnit läsa svenskan idag och imorgon får jag börja på mitt tal som jag ska ha på muntliga nationella. Jag har även lyckats sträcka mig eller något i jumsken för det gör sjuhelsikes ont just nu. Tränade lite på det nya hoppet vi lagt till i friståended, man kanske skulle ha stretchat lite först...

Nu ska jag kolla lite på teve om det finns något roligt och trycka i mig lite chips innan maten. Gott, Skönt!
Senare blir det idol =)

Trevlig fredagskväll på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0