Sista "sovmorgonen"

Idag är det söndag, sista dagen på lovet och min sista sovmorgon blev berövad för en tävling. Som tur var så var den i staden så jag kunde bara gå upp en timme innan. Men det gick inte så bra på tävlingen, iaf inte för mig... Så det kändes väl inte så himla bra. Men vi vänder blad glömmer den tävlingen och går vidare för att lära oss nya saker nu.

Just nu vill jag bara lägga mig och sova igen eller krypa ner i soffan och kolla på en bra film. Men snart ska jag hem till pappa och då ska jag väl plugga hela dagen. Jag kan försöka bli klar snabbt så jag kan kolla på film sen. Har nämligen laddat upp med massa filmer som ligger och väntar på mig på min dvd.

Nu ska jag äta. Hoppas ni får en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0