Nationellt prov

Idag hade jag nationella prov i svenska b. Satt från 9.30 till 13.00 i en aula med konstant huvudvärk. Dussutom lyckades jag som alltid sätta mig mitt framför ett sort fönster som självklart skulle öppnas. Min rumpa frös! Jag lyckades även bara få i mig en dubbelmacka på hela tiden. Plus att jag blev väldigt kissnödig men jag gick på toa efter ett tag. Inspirationen var inte heller på topp. Jag kom inte på någonting att skriva. Efter två timmar tror jag att jag hade lyckats skriva knappt två sidor.
Men efter toabesöket hällde jag i mig lite mer festis och huvudvärken släppte och även spärren i huvudet. Jag lyckades pfå ihop några sidor, kom dock på en timme innan inlämningsdags att jag kanske hade tolkat hela uppgiften fel, men jag orkade inte ändra och kom fram till att jag hade gjort lite rätt ändå och lämnade in 30 m inuter innan sluttiden. Fin dag!

Men något positivt var ändå att jag gick och kollade efter balklänning och jag hittade en jättefin. Men det negativa är att jag nu inte kan bestämma mig för vilken jag ska ha...suck :/

Nu ska jag skriva ihop en liten planeringlista tills imorgon då jag ska på någon mässa i Stockholm och kolla runt bland olika högskolor och lyssna på olika seminarier. Har hittat några jag är intresserad av att lyssna på men det känns som att jag inte kommer hinna med allting. Men vi får se hur det blir, måste ju hinna äta också! Till skillnad från idag...

Kanske hinner kolla lite på Potter och fången från Azkaban ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0