Dagarna som gått

Bloggen har fått lida lite de senaste dagarna men jag har varit så himla trött och haft massa annat att göra så..

Här kommer vad jag gjort de senaste dagarna

I lördags var jag iväg och firade min kompis som blev 18! Hade en jätterolig kväll med trevlig folk och massa skratt.

I söndags tåg jag tåget till mamma på morgonen. Sedan vid lunch drog jag iväg med laget till Täby där vi var pausunderhållning i matchen mellan Täby och Varberg. Blev väldgt lyckat och uppskattat tror jag faktiskt. Lyckades dock få en lätt stukning på foten när jag trampade snett, men det är nästan över nu så imorgon kan jag träna igen.

Igår var det en lång dag i skolan och sedan blev det till att läsa läxor och så klart kolla på tv. Lyckades även somna på en lektion...oops. Men det var tidigt på morgonen och vi skulle läsa. Ögonlocken åkte då sakta ner så jag la mig istället på bänken och tog en blund.

Idag var det också en lång dag i skolan och jag nickade till några gånger under en sen lektion, men idag höll ja mig vaken. Hoppas ingen såg när jag ryckte till bara... eller att läraren såg att jag halvblunda... jag somnade nu här hemma också när jag försökte läsa ur en bok. Vet inte om det har med förkylningen (ja jag är förkyld igen, vet inte om det är något fel på mitt imunförsvar) att göra, eller så är jag bara allmänt trött för att det är så mycket hela tiden. Nu ska jag börja plugga till provet. Senare börjar ju de desperata hemmafruarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0