Gott med kakor

Så där ja! Då var bakstugan stängd för idag och alla får gå hem från jobbet. Dock fick jag stanna kvar och ta hand om all disk :( Men de gjorde jag för syrran eftersom hon blir 20 IMORGON!!

Vi fick ihop chokladmuffins, syltkakor och lite fina specialkakorsom som hon designade själv ;)

Nu ska jag börja packa ihop allting för snart ska jag ta tåget hem till mamma. Kanske hinner ksirva lite loggbok först.

Kanske skriver mer ikväll, om inte så imorgon när jag kommit hem från tävlingen.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Malle

Kollar runt lite bloggar så hamnade jag här :D Fin blogg. Kakor är yummi. Sjukt kul att baka :D Ha en fin dag Kram

2010-10-30 @ 16:19:36
URL: http://www.malle85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0