GRATTIS!

Till min älskade storasyster som idag fyller 20 år :D

Direkt när jag kom hem från tävlingen tog jag första tåget hem till pappa för att överraska syrran. Klart jag var tvungen att träffa henne och fira hennes födelsedag. Missade dock kalaset men jag fick en trevlig middag med hela familjen och så fick jag ge min present, eller en del av presenten. Resten kommer hon få i veckan ;)

Jag kan inte fatta att hon redan är 20 år?! SHIT! Och själv blir man arton. Var vi inte nyss två små skitungar som försökte dra runt varandra i en liten röd pulka i en meter hög snö? Vi är väl fortfarande två skitungar och vi gör väl fortfarande samma saker, men vi har blivit stora.
Aja, nu är hon hemma hela veckan när det är lov så jag ska försöka tillbringa massa tid med henne nu när jag har henne här :D


Jag hoppas du haft en underbar dag.
Jag älskar dig ♥ GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0