Ont

Ooops, det blev visst lite fel på överskriften igår, menade ju sista september så klart ;)

Inatt blev det inte mycket sömn för mig men ändå känner jag mig ganska pigg. Somnade inte förns halv ett kanske med ett dunkande huvud, och så vaknade jag fler gånger under natten och kunde inte somna om för att det gjorde så ont. Imorse skulle jag gått upp vid 7 men vaknade en timme tidigare och kunde även då inte somna om, så jag slog på teven och kollade lite innan jag gick upp och åt frukost.

Idag hade hade jag bara en lektion där jag hade en redovisning, och sen slutade jag. Men jag var ändå på skolan på förmiddagen och jobbade med vårt projektarbete. Tror vi har kommit på en riktigt bra idé som även kan bli väldigt rolig att genomföra. Innan jag åkte hem var jag och tittade på balklänningar. Har inte hittat någon ännu, för ingen har sådana klänningar som jag är ute efter... Syrrans är fortfarande topp.

Efter att ha vart ute med katten (som var väldigt tråkig och bara la sig i en buske och stirrade på någonting som inte ens fanns där?) i en haltimme ska jag dricka varm oboy för att lindra halsen (vill inte bli sjuk!!) och kolla på en film. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0