Städning och plugg

Ush nu är det sista dagen på helgen och sent illbaka till skolan igen :( vill inte. Anledningen till det är väl för att jag inte ser fram emot proven som kommer denna vecka, MATTE C!! Hjälp! Ska bläddra igenom boken idag och se vad det handlar om och sen är det väl bara att börja räkna, det har gått lite bättre nu på sista tiden iaf.

Igår var jag hemma hos bästis hela kvällen och vi flumma runt som vanligt. Har saknat dig massor!!! ♥

Idag har jag pluggat lite och nu har jag väl min dagslånga paus, hehe ;) Men jag har också städat mitt rum och torkar bort massa damm och rensat lite. Ska försöka möblera om lite i min hylla nu så allting får plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0