2010 09 24

Seriöst, är det redan helg? Veckorna går så himla fort nu och snart är det väl jullov, vilket skulle vara väldigt skönt men vilket också skulle ge mig lite panik.
Idag blev det en kort dag i skolan som vanligt och sedan blev det en kort tur på stan, det var så mycket folk överallt att man inte orkade anstränga sig för att gå in i någon affär. Ibland undrar jag vart kommer alla människor ifrån. 
Sedan kände jag mig väldigt duktig när jag satte mig på biblioteket och letade fakta till ett skolarbete. Jag hade egentligen redan faktan men ville kolla upp att den var sann. Internet är inte världens pålitligaste källa.. Fick fram mycket bra så imorgon ska jag sätta igång och gör klart allting och se till att det blir bra =)

Nu ska jag lägga mig och sova, eller först måste jag läsa min bok som jag har saknat i flera dagar nu! Nu fortsätter spänningen med Belle, Jacob och Edward. Hehe ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0