Första körlektionen

Ja som sagt så hade jag min första körlektion idag på bilskolan och det gick väl ganska bra. Fick köra runt lite i staden, mest i centrum och sen på lite annat håll. Nästa vecka är det dags igen, utan mamma ibaksätet :S Haha, men det kommer gå bra, märkte ändå inte direkt av att hon var där, jag var för nervös för att kunna tänka på någonting annat än att göra rätt.

Kollade för en stund sen på fredagens idolavsnitt då jag missade det. Ska väl fortsätta att läsa lite religion nu innan jag somnar, vilket kommer bli snart för jag är sååå trött!plus att min nacke är helt ****** up (förlåt, men hellre att jag skriver så än själva ordet, el hur?) så jag längtar tills jag slipper känna av den mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0