Igång med träningen igen

Hejsan! Jag är egentligen liite stressad men jag kände ändå att jag ville skriva någonting i bloggen.
Igår var det dags för träning igen och det gick riktigt bra! Jag var väldigt taggad och körde på tills jag landade lite på huvudet. Blev väldigt rädd för ögonblicket men ingen skada skedd, dock undvek jag att fortsätta (tur att det var i slutet på träningen).

Idag körde jag för övrigt hem från skolan hela vägen till mamma. Blev en liten tur runt centrum också, andra gången typ som jag fick prova på lite i stadstrafiken.

Nu måste jag skynda mig, ska snart jag iväg på träning men innan dess ska jag göra mig i ordning och äta, jag ska dessutom försöka hinna med att räkna lite matte, som jag känner att jag redan ligger lite efter med.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0