Kvällen spenderas med...

Eftersom jag inte är 18 får jag inte gå ut på krogen vilket är stället där de flesta hänger ikväll. Så istället sitter jag här, i sängen och försöker bestämma mig för vilken serie jag ska kolla på. Ska jag kolla på The hard times of RJ Berger eftersom jag kommer missa det varje söndag, eller ska jag fortsätte på danska paradise hoteö (ja jag vet, "nämen madeleine tittar du på sånt?! :O" -Ja det gör jag, för det är halvt beroendeframkallande och faktiskt underhållande.)

Sen kom tanken upp att jag kanske borde ge vampire diaries ett försök eftersom jag inte har sett ett enda avsnitt, men det var för att det gick något bättre program samma tid, vilket det var kommer jag dock inte ihåg.

En sista tanke dök också upp i mitt huvud... Ska jag göra läxa? -:O En fredagkväll?! Njaa varför inte, den är väl inte så farlig egentligen. Jag ska analysera vilken låttext jag vill och självklart valde jag en Muse låt (Vilka för övrigt visade sin konsert på Mtv ikväll :D Tyvär hann jag bara se sista låten eftersom jag inte visste att det skulle vara ):  )  Det enda som blir tråkigt med läxan är att jag måste tänka och hålla på med massa konstiga ord och ja tänka för mycket helt enkelt!

Beslut: Nu ska jag kolla på The hard times of RJ Berger och sedan sova, kanske läsa lite om jag orkar. Imorgon ska jag gå upp tidigt för jag ska iväg :D

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0