Letar balklänning

Ååååhhh! jag sitter, eller ligger just nu på mage för jag har så himla ont i knät så det går inte att ha det på något sätt för det blir antingen för utsträckt eller för böjt... Men tillbaka till mitt Ååååhhh! Håller på att kolla på balklänningar på olika sidor och jag blir helt kär!! Har ännu inte sett någon som ser ut som den perfekta drömklänningen, men jag är något på spåren. Datumet är iallafall spikat nu och jag är väldigt glad för det! Jag hinner nämligen bli 18, tjohoo :D

Nu ska jag leta vidare och imorgon ska jag se om jag hinner gå på stan och kolla i den verkliga affären med verkliga klänningar som jag kommer vilja bada bland. Jag ÄLSKAR klänningar!! Det är ett faktum. Tyvärr stänger dem väldigt tidigt och den andra affären är helt stängd på lördagar :( Jag som hade planerat att gå med syrran nu när hon är hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0