Livet leker

Nu är jag tillbaka. Har haft det lite fullt upp senaste dagarna så därför har bloggen fått lida. Men idag hade jag sista provet på nån vecka så nu kan jag andas ut igen. Igår blev det en lite tur på stan och jag fick med mig ett par skor hem då. Behövdes verkligen då mina vita skor är sönder och inte längre vita... Kan lägga upp en bild på dem på..söndag blir det ;)

Igår var jag hos tandläkaren också. Fick nya snoddar som just nu spänner som tusan i tänderna. Men jag vill ju ha resultat! ;)

Nu ska jag hitta på något roligt att göra. Det var inget kul på tv så kanske tv4 play har något att erbjuda. Har sovmorgon i morgon och börjar 11.10, ibland leker livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0