Nu header på gång

Haha, jag måste bara skratta lite åt mitt senaste inlägg, men jag kunde faktiskt inte sova och jag hade inget annat att göra än att slå på datan.

Igår var det ju träning och det gick super! Hallen vi var i är väldigt bra för den har två gropmattor vilket ger en möjlighet att träna på svårare saker. Jag gjorde bland annat sträckt med halv skruv på trampett och rondat salto på tumblinggolvet! :D Jag är stolt över mig själv.

Vet inte om det blir någon träning idag, tror inte det för jag har såå mycket läxor och prov att träna till. Dessutom har jag väldgit lätt för att distraheras av saker runt mig vilket gör att jag lätt tappar bort mig i saker och ting och det tar längre tid att få saker klart.. inte så stolt över det :P Men det är någonting jag får träna bort, det har faktiskt blivit bättre med åren.

Nu ska jag försöka lägga upp min nya header och sedan återvända till skrivbordet och böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0