PLUGG

Ja jag vet, headern är för stor och sticker ut men jag orkar inte bry mig för jag vet inte hur man fixar det. Men vad tyckts om det rosa? ;) Ville ha någonting som piggar upp nu när den mörka hösten kommer.

Idag blev det en riktigt lång dag i skolan, slutade lite innan fem och åkte sedan hem och började plugga direkt. Men jag somnade sittandes vid skrivbordet med huvudet halvvägs nere i boken... Så jag la mig för att sova i sängen i ställer - mycket mer bekvämt! Tyvärr var det mat nästan direkt men jag blev pigg efter det och nu ska jag göra klart det sista av etiken och plugga lite mer på den och sedan blir det IDOL :D Det var ju inge idol idag! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0